onsdag den 4. juni 2014

Kreativitet

Livet som studerende er fantastisk. Bevares der er masser af spidsbelastiningsperioder, hvor der skal afleveres opgaver. 

Der har ikke været megen efterårs-, jule-, vinter- eller påskeferie siden studiestart i september. Derfor kommer de kommende 3 måneders ferie meget belejligt. 

Ferien startede tirsdag formiddag med opgaveaflevering. 

Ferien skal bl.a. bruges til at læse noget litteratur, hækle og træne. Og selvfølgelig skal vi et smut til udlandet og jeg skal hygge med min skønne familie.

Der bliver også tid til fødselsdage og studenterfejring.


På den kreative front gik jeg straks i gang med et nyt tæppe. 

Jeg faldt pladask for dette mønster som kaldes raindrops. Fra denne hjemmeside Raindrops by attic24





Mens jeg venter på min nye hækle bog, kan jeg jo hækle som en gal på tæppet ovenfor.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Powered By Blogger

Blog-arkiv