søndag den 24. august 2014

Det handler om mad - vegansk og vegetarisk

Indrømmet, i vores familie elsker vi god mad. Og noget mad er altså bare bedre, når man køber det....

Jeg elsker især thaimad og vi har vores 'helt egen' restaurant, hvor vi med jævne mellemrum hente mad. Da vi jo er vegetarere er tofu jo et must i take our mad og de der thai'er er bare gode til at lave tofuen lækker og luftig.

Jeg har ikke rigtig tidligere begivet mig ud i at tilberede tofu, da det ofte bliver noget mærkeligt miskmask, når jeg steger det.

Men hurra for internettet, for i går søgte jeg og fandt en måde, hvorpå jeg kunne stege tofu uden, at det smasker ud.

Her er resultatet:
Stegt tofu

Thai inspireret sovs med grønt og kokosmælk og risnudler.

Det er bestemt ikke sidste gang at tofu'en får den behandling i mit køkken.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Powered By Blogger

Blog-arkiv