mandag den 26. maj 2014

Til de danske (sommer)aftener

Mellem kattekillinger, gospel og studie får jeg også tid til at være kreativ med 'søm i garn', som min (kloge) mand så smukt kalder det.




Det øverste billede er mange af de 'daisy firkanter' jeg hæklede, helt præcis 77 stk. i 12 (hvis jeg har talt rigtigt) farver. Alle med gul og hvid blomst (daisy) i midten. Kanten er blå og lavet i 'ananas mønster'.

Da tæppet var færdigt (okay, jeg indrømmer, jeg mangler stadig at hæfte nogle ender på bagsiden), bestilte min yngste datter et tæppe. Jeg valgte mønstret og hun valgte farverne.



Jeg ville gerne have at tæppet havde været lidt bredere, men nu blev det denne bredde. Min datter er glad og tilfreds med både design og størrelse. Kanten er stangmasker af de fire farver fra tæppet og sidst, har jeg afsluttet tæppet med en muslingekant. Her var heldigvis ikke mange ender, der skulle hæftes!!

Der bliver ingen start på nye kreative ting, før min eksamensopgave er afleveret i næste uge.

Og mon ikke, det bliver et tæppe igen??!! Eller måske en overraskelse, hvem ved.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Powered By Blogger

Blog-arkiv