mandag den 10. februar 2014

For 25 år siden...

Blev jeg mor til en smuk lyshåret dreng på bare 2900 g. Han ville se verden ca. 3 uger før termin og jeg skal love for at han ville hurtigt ud!!

Jeg fik aldrig 'pakket tasken' der skulle med på hospitalet for vandet gik i biografen til en eftermiddagsforestilling. Så var det bare om at komme afsted til Frederiksberg Hospital i en Ambulance, for det var med pladder våde bukser og piv-koldt.

Dengang blev vi gravide tilbudt fødselsforberedelse, jeg nåede kun at se nogle skrækkelige film af fødsler og fortrød at jeg sad med en baby i maven under filmene.

Men da babyen i maven var blevet smuttet ud og var blevet forvandlet til den smukkest lille dreng, så fortrød jeg ikke spor!

Vi fejrede ham i går - jeg er stolt af ham! Han er et fantastisk menneske, han der rummer alle typer, ingen bliver dømt af ham pga. af væremåde eller udseende!

Han er ligefrem, siger sin mening, er aktiv i en bevægelse, tager stilling til store spørgsmål, elsker at cykle, holder af dyr og så har han den mest fantastiske kæreste.

Tillykke til min 25 årige søn!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Powered By Blogger

Blog-arkiv