søndag den 23. september 2012

En meget lang pause

Jeg tror vist lige at MrsBusk har holdt en yderst lang ferie. 

Så her er en opdatering på de ting i mit liv der har betydning:

Træning - det går forrygende, jeg er vild med mine BikeFit hold og de instruktører der bruger tid på at lægge nogle fede udfordrende programmer.
Det næste skridt i træningen er at få trænet "det at løbe" - og det bliver helt klart på løbebåndet i Fitness World og inden BikeFit timerne.

Familie:
Yngste barn er fyldt 13 år, jeg har fejret min 3. bryllupsdag, store datter er begyndt uddannelse, store søn har fået 10 & 12 på hovedforløb på tec. Jeg har været på skøn sommerferie med mand og barn.
Livet er så skønt.

Gospel: 
En fantastisk sommerkoncert i juni, en helt utrolig fantastisk gospelhøjskole med 100 andre gospelentustiaster. Sæsonen er betgyndt igen for 3 uger siden.

I morgen smutter jeg lige til Paris med 3 skønne kvinder. Ihh, hvor jeg glæder mig!!

Hvis du vil kigge med, så se her: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Powered By Blogger

Blog-arkiv