tirsdag den 17. april 2012

KLAP PÅ SKULDEREN

I januar var et at mine personlige mål at få gang i træningen.

Jeg havde på daværende tidspunkt lige meldt mig ud af et fitness center, for mit medlemsskab havde været i bero i rigtig, rigtig lang tid!

Nu her 3 og en halv måned efter, synes jeg, at træningen er blevet en stor del af min dagligdag. Jeg fomår at komme afsted i hvertfald 3 gange om ugen, ofte 4 gange. Og nogle dage napper jeg 2 timers træning.

Min foretrukne træningsform er BikeFit (spinning)! Og skulle du være i tvivl, ja, så sveder man som en hest og forbrænder mange kalorier.
Jeg har - på vægten - tabt 2-3 kg, det er i og for sig ikke meget, og har ikke den store betydning for mig længere.

Jeg kan se på min krop (og det bliver kommeteret af både familie og venner), at jeg har tabt mig. Jeg forbrænder en masse fedt og det har langt større betydning for mig end hvad vægten siger.

Jeg har de fleste træningstimer kørt med pulsur, og lige i dag, fik jeg taget mig sammen til at få lagt alle mine træninger ind på Garmin (mit ur er et FR60)

Jeg kan se, at jeg har haft en god og kontinuerlig træning, dog afbrudt af en uge med dårlig ryg og en uge med dårlig mave i marts måned.

Jeg kan se, hvordan min hjerterytme er under mine træninger - så jeg får virkelig syn for sagen, ifht. at pulsen kommer op under træningen.

Hold da fest hvor er jeg stolt af mig selv og mit "nye liv". Aldrig i mit 46 årige liv, har jeg gået sådan til den i en sportsgren og hold da fest, hvor jeg nyder det!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Powered By Blogger

Blog-arkiv