onsdag den 30. april 2014

Bedre for tidligt end for sent, eller hvordan er det nu??

Jeg har ofte hørt begrebet 'det akademiske kvarter' - begrebet er en kendt ting indenfor universitetsverdenen. Begrebet bruges stadig i stor udstrækning.

Hvis der står på ens undervisningsplan at undervisningen er fra 9-15, så betyder det at undervisningen starter kl. 9.15.
Står der derimod kl. 9.00 - så er det kl. 9.00 at undervisningen starter.

De der kender mig ved, at jeg normalt ikke er typen der kommer for sent. Hele mit liv har jeg været 'før tid', jeg kommer altid som aftalt eller giver i det mindste besked om, at jeg er forsinket og på vej.

I går blev en snak med en veninde om en tur i biffen en realitet. Vi havde ingen planer og selvfølgelig skulle vi da lige et smut ud og få os noget aftensmad før filmen startede.

Jeg fik købt billetter til filmen på nettet, så skide smart at man kan købe hjemme og printe ude.

Vel ankommet til biografen, vi får printet billetterne ud, købt lidt vand og 'sukker'.

Fremvisning af billetter og de bliver scannet. Den unge dame der tog i mod billetterne forklarede os, at vi var kommet en dag for tidligt!!!!

Vi brast begge i stor latter og sagde pænt tak for oplysningen. Checkede på 'tavlen' om der var andre film vi gad at se, og det var der ikke.

Billetterne skal så bruges i aften sammen med min søde mand (han var ellers ikke meget for det, da det jo er en ren tøsefilm)!

The Other Woman
The Other Woman's billetsalg vipper Captain America af pinden
Nikolaj Coster-Waldau spiller den tripel-utro ægtemand i den nye komedie 'The Other Woman', som Box Office Mojo rapporterer er weekendens bedst sælgende film i USA.
Amerikanerne er åbenbart vilde efter at se den danske skuespiller bedrage sin kone med to andre kvinder og derefter blive sat grundigt på plads af de tre forsmåede damer.
Game of Thrones-stjernen kan tilsyneladende betale sig at have med på filmplakaten. Hans to foregående Hollywood-film, Oblivion og Mama, var begge de bedst sælgende i deres åbningsweekender.
Komedien tjente 24,7 mio. dollars i billetindtægter fra fredag til og med søndag. Dermed overhaler den Captain America: The Winter Soldier, som ellers har ligget nr. 1 i de sidste tre weekender.
The Other Woman får dansk premiere den 1. maj.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Powered By Blogger

Blog-arkiv