mandag den 20. januar 2014

Inspiration.

1. semester af uddannelsen er ovre, den akademiske opgave er afleveret for snart 2 uger siden.
Jeg har ikke fået resultatet endnu, der kan gå op til 4 uger før det foreligger.

Jeg aner ikke hvad jeg skal 'forvente', jeg ved bare, at jeg har gjort det så godt jeg kunne efter mine evner som akademiker. Og med en god hjælp fra min kære mand, der er mester i retstavning og kommasætning fik jeg rettet hele opgaven igennem.

Lige nu holder jeg ferie. Det vil sige, kompendier til næste semester (start om 2 uger) er købt og de 3 bøger jeg skal bruge i det ene fag er bestilt.

I dag tog jeg hul på den første tekst, vildt spændende synes jeg! Desværre er jeg røget i en rigtig 'serie-fælde', eftermiddagens krimi-serier. ØV ØV, det går bare ikke!! Men jeg elsker serier og især dem med noget politi, mord, blod og skyderi....

Men nu må det stoppe!

Så har jeg for alvor fået gang i yogaen. Jeg startede hos en 'gammel kending' i FW, men personen er simpelthen bare ikke i stand til at inspirere mig, med den stil hun lægger for dagen i sin undervisning.  

Så nu jeg tager til FW centre, der ligger et stykke vej fra mit hjem. Men hold da helt fest, hvor der findes nogle dygtige instruktører rundt omkring i København.

Yogaen er super god for min ryg. Jeg mærker næsten ikke min diskusprolaps længere. Jeg har ingen nervesmerter ned i benet. Jeg tager INGEN smertestillende piller. Jeg har dog stadig nogle korte sener i haserne, ryggen og benene. Men det bliver bedre med fleksibiliteten og så bliver jeg helt vildt stærk!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Powered By Blogger

Blog-arkiv