torsdag den 7. november 2013

Nej tak!!

Fik jeg sagt at det er sååååå svært at holde sig fra alt sukker?

Jeg her fået et nyt ord i mit ordforråd: "NEJ TAK" - og det bruger jeg hver gang jeg bliver spurgt, om jeg lige vil ha' en lille kage, slik, tilsat sukker og endog lakridser (også selvom der står sukkerfri på pakken).

Og jeg synes at det er besværet værd. 

Det "nye projekt" er grutenfri diæt. Jeg mærker en lethed i kroppen når jeg har spist og ikke en fornemmelse af at jeg skal vælte om på skjoldet fordi min mave bliver fyldt med dét som den ikke kan fordøje.

Så ingen sukker, mælkeprodukter eller gluten til mig, jeg siger pænt "Nej, tak". 

Så er der studiet; en måned til vi får vores eksamensopgave - den skal så laves i dec/jan og afleveres i begyndelsen af januar. 

Lige i disse dage sidder jeg og skriver på en øvelse, der minder om den eksamensopgave, jeg skal aflevere om 2 måneder.  Spændende. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Powered By Blogger

Blog-arkiv