fredag den 15. november 2013

Hvor svært kan det være???

Faktisk ikke så svært, mit foretrukne ord er ofte nej. Og et nej til de ting, der indeholder sukker synes jeg rigtig godt om.
Og når det er sagt, så vælger jeg også, som fx i aften hvor vi skal have gæster, at spise et stykke kage til desserten.

Jeg kan nu ikke se så meget på vægten, at jeg ikke har spist sukker i 24 dage. Det meste effektive for min krop, er en kombination af træning, ingen sukker og ingen glutenprodukter.

Det bedste for min krop er at undgå gluten. Når jeg spiser noget helt alm. brød så går min mave ganske enkelt helt i stå. Så jeg forsøger at undgå det. Jeg ved at det ikke er det samme som en egentlig allergi, men jeg forsøger at lytte hvad kroppen fortæller.

I går bagte jeg nogle knækbrød uden gluten. De smagte faktisk helt godt:)

Min mand siger, at når han holder om mig, så er jeg begyndt at skrumpe. Jeg kan egentligt også selv mærke det på mine jeans:) Jeg husker tydeligt da de var så stramme i lårene, at jeg næsten ikke kunne bevæge mig. Det er de ikke længere.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Powered By Blogger

Blog-arkiv