onsdag den 9. oktober 2013

Kalenderen siger efterår

Så ramte vi oktober med 100 km i timen!
Min store datter fyldte 23 år og vi fik lov til at fejre hende hjemme med lækker mad og lagkage. 

Studiet fylder! 
Det er virkelig er fuldtidsstudie, vi har mange undervisningstimer og monster meget litteratur. Og om præcis 3 mdr. skal jeg aflevere en eksamens opgave. Uhadada, det er sgu lige rundt om hjørnet. 
Antropologien er langsomt ved at krybe ind under huden af mig. 

Og som studiet er blevet foldet ud for mig, samt ønsker for fremtidigt arbejdsliv har jer erkendt, at mit hjertebarn (Gospel) kun bliver på et "privat interesseområde" og ikke skal være en del af mit studiefelt, hvor interessant det end kunne være. 

Der er mange ting, der skal falde på plads (aftaler, etik, tilladelser osv) omkring et feltarbejde inden selve "feltet kan entreers"

Uhh, det bliver så spændende!!! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Powered By Blogger

Blog-arkiv