søndag den 15. september 2013

Hmm - rør i suppen!

Det ef altid en kilden sag, at skulle skrive indlæg om personer i sin nære familie. 
Så der vil jeg undlade at gøre....men jeg er nu rasende alligevel og ting har konsekvenser! 
Ærgerligt at det skulle nå dertil, men sådan bliver det! Medmindre jeg får en uforbeholden undskyldning - og det skal gå stærkt! 

Til gengæld så er jeg stadig SÅ GLAD for mit nye studie! 
Det mest fede er, at med den antropologisk tilgang, så bliver det så let for mig at pille de socialeintetaktioner, der sker i min familie fra hinanden. 
Og venner, det er ikke småting der går forbi min opmærksomhed forbi i disse tider, og nu kan jeg endda sætte teori på! Kæft det er fedt. 



Her er lige et billede af en lækker thai inspireret suppe;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Powered By Blogger

Blog-arkiv