tirsdag den 20. august 2013

Stud. Cand. - min nye titel fra d. 1. september 2013

Et studie på et universitet og så 9 år efter, at jeg har læst på videregåendeuddannelse sidst.

Da jeg blev optaget på pædagogstudiet i 2000 fik jeg en fint brev med posten og en masse information om hvornår jeg skulle møde og hvordan studiestarten skulle forløbe. Skemaet var på papir - det var dengang.

Venner, det sker ikke længere. ALT er blevet digitaliseret, så det handler bare om at kaste sig ud i systemerne og finde rundt og håbe, at jeg har nogenlunde styr på det hele, inden jeg starter.

Faktisk nægter jeg at ringe til Campus om noget som helst. Jeg vil selv....

Jeg har dog printet hele læseplanen for dette semester (25 sider) og manualen til det system, som jeg skal bruge gennem hele studiet.

Velkomstbrevet skulle jeg vist ha' modtaget, men aner ikke på hvilken portal, så det har jeg også printet.

Jeg har fået tilsendt (og kun via mail) studienr., eksamensnr., "AU mailadresse" og AU ID. Så er det bare at gå igang! Og hvor er jeg glad for, at jeg ikke er bange for at springe ud i det hele og prøve mig frem. Jeg har såmænd også fået installeret printeren på min computer uden at spørge min ellers hjælpsomme mand.

Til gengæld har jeg nu fået lavet et link fra mit studienr. med mit skema (hedder så TIME PLANER) til min kalender der er synkroniseret mellem computeren og telefonen - synes selv at jeg var ret dygtig!!

WISH HIS ME LUCK!!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Powered By Blogger

Blog-arkiv