mandag den 26. august 2013

Kage og Dahl-Suppe

Fik besøgt nok Danmarks dyrest konditori i dag med en veninde. 
Det var nogle dejlige kager og kaffe i fin serveringskande. Og dyrt, det er ikke lige der lørdagskagen bliver købt. Men smadder hyggeligt og vi kunne sidde ude i det gode vejr. 
Jeg fik "Karen Blixen kage"
Veninden fik "Det gyldne tårn".

Jeg var noget modig, cyklede til nærmeste tog station  og tog cyklen med i toget til Vesterport st. 
Da kagerne var spist og vi havde fået løst verdensstiuationen gik turen hjemad - på cykel! 
Der er lige lidt over 10 km fra Kbh. City hjem til mit hus. 

Turen var dejlig, solen skinnede og jeg kan bestemt mærke mine lårbasser!
Og jeg trænger i den grad til noget rigtig mad. 
Så er det jo dejligt at åbne køleskabet og finde skøn stærk Dahl-suppe, der blot lige skal varmes!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Powered By Blogger

Blog-arkiv