torsdag den 29. august 2013

Så et det næsten ved at være.

2. dag til introduktion. 
Dagen i går var mange timers lytning og sidden stille. Det var ikke meget socialt og jeg tror, at mange af de andre var lige så overvældet som jeg var. 
Det gik snakken i hvertfald på i morges, da mine hold kammerater kom dryssede til dagens program. 

Heldigvis mødte jeg et par på holdet, der ligesom jeg, er fyldt 40 det giver en god mangfoldighed på studiet. 

Og rigtig mange søde og interessante kvinder! Det er ikke mange mænd, der præger dette optag! 
Der har for første gang i år været adgangsbegrænsning på dette studie, så mange er blevet afvist på både deres 1. & 2. prioritet på Uni. 
Men, ikke jeg!!
Mandag og tirsdag går det rigtig løs - jeg skal lige ha' forberedt ca 200 siders litteratur. Det gælder om at være "på" fra starten ellers bliver man tabt. 

Og så er der hele "IT" spørgsmålet. Der er mange forskellige systemer at holde styr på - det er simpelthen en jungle og tager tid at sætte sig ind i. Men ved fælles hjælp på holdet så finder vi ud af det. 

På mandag går det rigtigt løs! 200 sider, forelæsning, gruppearbejde og måske dannelse af studiegrupper. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Powered By Blogger

Blog-arkiv