mandag den 11. marts 2013

Rejsekort, jeg er super glad for mit!!

Med lettere forsinkelse - pga morgenmyldretrafikken gennem København nåede vi (min søde mand var chauffør) Gentofte med kun 8 minutters forsinkelse.

Efter en grundig "gennemgang" af mine rygproblemer vendte vi bilen mod hjemmet igen.

Det skal lige nævnes, at vi luftede mine forældres bil.

Ved udkørslen fra Gentofte hospital gik bilen pludselig i stå og ligemeget hvad vi forsøgte, så stoppede motoren igen og igen.
Fat i forældre (på ferie) og fik diverse oplysninger til Falck.

Vi skulle vente i bilen ca en til en og en halv time på at blive hentet😳😳

Hmmm, det var bidende koldt i formiddags og jeg havde hverken støvler, hue og vanter på. Kun alm. tøj og sportssko.
Og da jeg ikke kan sidde længere tid ad gangen, måtte jeg ligge på bagsædet af bilen....
Det var KOLDT KOLDT - ingen motorvarme til at holde os varme😖😖

Vi aftalte, at jeg skulle ta' bus, tog og bus hjemad, så ville min mand vente ved/i bile på Falck.

Jeg hoppede på bussen, havde ca 4 min til at skifte til S-toget på Hellerup og igen skifte på Flintholm.

Og jeg havde naturligvis mit rejsekort med!
Super smart, bare check ind, check ind, check ind og check ud. Pris kr 16!!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Powered By Blogger

Blog-arkiv