søndag den 10. marts 2013

Jeg ved det, det handler om mad igen...

Måske er det fordi der ikke sker synderligt meget i min hverdag i øjeblikket.

De fleste timer i døgnet er jeg henvist til at ligge ned pga. smerterne.

Jeg har rigtig store forventninger til min fysioterapi aftale på Gentofte i morgen. Ikke at jeg regner med, at de kan udrette mirakler sådan en mandag morgen. DESVÆRRE!!!

Men forhåbentligt kommer der en langt mere målrette træning, end den jeg selv har gjort siden januar 2012 og min faste styrketræning siden december 2012!
For de behandlinger jeg har brugt penge på, har ikke virket for mig.

Så derfor handler mine skriverier rigtig neget om mad. For det er en af de ting jeg kan planlægge og gå til og fra i processen.

I dag fik vi rester af gårsdagens kartoffel porre suppe samt pirogger med "samosafyld".







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Powered By Blogger

Blog-arkiv