onsdag den 28. december 2011

På det kraftigste mishandlet....

Jeg har endnu engang nedprioriteret denne blog - det er nu ikke fordi, der ikke sker de vilde ting i mit liv.
Og dog:
- Har ligget syg med lungebetændelse og 10 dage på penicillin - endelig færdig med det!
- Nåede alle juleforberedelser, gavekøb, madindkøb, være på arbejde, lave mad, gøre rent osv. osv.
- Var hos min ældste og fejre lillejuleaften - på Vegetarisk!
- Var til julegudstjeneste i KBH.FRI
- Har holdt juleaften for vores lille familie samt mine forældre - OMG!
- Var sammen med hele den pukkerygget på min mors side 1. juledag - vi var samlet 39!
- Var sammen med svigerfamilien 2. juledag - vi var 12.
- Holder nu et par velfortjente fridage, med gavebytning, "afjuling" og alt andet end julemad - napper en enkelt arbejdsdag på fredag.
- Nu er det 2012 der gælder.

2012 byder bl.a. på:
Min 46. fødselsdag
Gospel
Kursus
Min 3. bryllupsdag
Sommer Gospel
Pleje mine veninder
Rejser ud i verden

Motion (gentagende årsmål)
Sund kost (gentagende årsmål)
Langt mindre sukkerindtag (gentagende årsmål)
Men nu skal det bare lykkedes!


Så kan det vist ikke blive et bedre 2012 - vær velkommen og godt nytår

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Powered By Blogger

Blog-arkiv