fredag den 9. december 2011

Når luften går af ballonen

I aftes sang jeg de dejligste Gospel sange sammen med mit kor.

Holda fest en fan-fucking-tastisk koncert vi fik trykket af dér, lige i Valby. Det kan gode være at publikum klappede efter hvert nummer, men os i koret, vi festede under hele koncerten!!

Mine to piger var med, den ene i koret og den anden som tilhører - jeg er en meget priviligeret mor, der nyder selskabet af mine (alle 3) vidunderlige børn.

Desværre kunne min mand ikke komme (noget arbejde optog hans tid).

Og et par af de sødeste veninder kom såmænd som koncertgæster. Tak tøser - så skønt at i gider komme!

Efter koncerten fik jeg en velfortjent ostemad og en banan - vu hu - og efter at være iført "hjemmedress" smed jeg mig på sofaen sammen med en pose Toms slik ( ka' ikke lige huske hvilken én).

Nu skal jeg bare vente i 7 uger før næste sæson af Valby Gospel Choir starter igen! Om jeg er klar? Jeg er klar i næste uge, hvis det skulle være!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Powered By Blogger

Blog-arkiv