søndag den 12. juni 2011

Sommer, sol og jordbær

Jeg har vist været lidt sløv til en opdatering af min blog, men det er hvad der sker, når der går sommer, sol og jordbær i den.


Vi har høstet en masser jordbær de seneste 2 uger, og det smager bare så godt!!


Pinsen er en kærkommen lejlighed til en ekstra fridag, det har været en hård uge!!

Tirsdag deltog jeg i koret i Gospelkoncert i Roskilde Idræts- og kongrescenter, vi var omkring 400 ivrige gospelsangere der sang kor til Laura Kjærgaard (X-Factor), Nina Luna, Claes Wegener og Anders Butenko-Nielsen. En kæmpe oplevelse og med omkring 900 betalende gæster, så kan jeg roligt sige, at koncerten var en succes!

Og onsdagen fejrede vi vores yngste datters 12. års fødselsdag.

Torsdag var der koncert igen i Gospelkoret i Valby - og jeg tør nok sige, at hele koret (ca 120) var "over the edge" i vores præstationer" Nina Luna gæstede som solist og skulle du en dag se at hun holder koncert, så deltag endelig, hun har en helt fanstastisk stemme!
Faktisk var det en endnu bedre oplevelse som korsanger end det var om tirsdagen sammen med de 399 andre!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Powered By Blogger

Blog-arkiv