lørdag den 2. april 2011

Er det alt for meget??

Så er jeg klar til vores ferie til Kreta, om meget snart.

Jeg har nemlig lige fået købt en ny lækker bikini - jeg er sådan en bikini-pige. Jeg vil ha' sol på hele kroppen, så en badedragt er ikke lige mig.

Så var det jo, at jeg lige skulle slå en lille times tid ihjel, mens min datter var til træning. Jeg befandt mig hurtigt i en undertøjsbutik i Frederiksberg Centret og gik på jagt efter en ny bikini.

Efter at ha' prøvet 5-6 forskellige modeller, som enten var for spraglet eller bare ikke passede min figur, fik jeg en af de ansatte til at finde noget til mig. Det skal lige siges, at jeg bevidst havde undgået noget helt sort, da jeg altid ender med noget sort!

Kvindemennesket var yderst professionel og en meget dygtig sælger. Hun kom valsende med en Calvin Klein bikini til den nette sum af 349,- + 449,-
Jeg tog straks ja-hatten på og sprang i den lille sorte sag til i alt 898,- bevidst om, at det overhovedet ikke var i det prisleje jeg normalt køber badetøj i (læs HM)!!

Hvad sker der så lige? Calvin Klein må altså vide noget om kvinders figur (små bryster, brede hofter og lidt for meget mave) for bikinien var som bygget til mig. Jeg måtte eje den, og fluks blev alt om bikini-budget glemt og MC kortet hevet frem - jeg har jo også fået penge tilbage i skat!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Powered By Blogger

Blog-arkiv