søndag den 30. november 2014

Kroppens reaktion

Lige så længe jeg kan mindes, har jeg lidt af lettere snue nærmest dagligt. Det har især været hver morgen, at jeg har haft masser af nyseanfald, forkølelser der strakte sig i mindst 8-10 dage og ca hver måned i vinter halvåret.

Da jeg vegetar i februar 2012 var det et naturligt valg, at fortsætte med at spise ost, mælkeprodukter og æg. Og tro mig, jeg har spist masser af den slags efter at kødet i min (vores) kost blev fjernet.

Af forskellige omstændigheder besluttede jeg mig for omkring 2 måneder siden at fjerne ALT animalsk fra min kost.
Så ikke mere mayonnaise, æg (omeletter), creme fraiche, græsk yoghurt, oste, smør, mælk/fløde, gelatine, honning, chokolade med mælk i og færdige produkter med disse ingredienser i.

Det betyder at, når jeg køber brød kigger jeg altid på indholdet og skulle der stå noget med mælk, æg eller mælkepulver på ingredienslisten, så lægger jeg varen retur på hylden og kigger på en ny.

Kan det så mærkes??

Ja, for pokker.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Powered By Blogger

Blog-arkiv