onsdag den 23. oktober 2013

BAM - hovedpine

Sådan set, midt i et semester, går det egentligt meget godt med det dersens studieprojekt.

Men, men der går ikke så længe før den første eksamen banker på døren.

Og det bliver meget udfordrende og spændende og helt sikkert vildt svært. Jeg har ingen ambitioner om top karakter blot, at jeg vil gøre det så godt som jeg kan, og så må jeg jo se hvordan udfaldet bliver....

Jeg er ved at finde en "studierytme" - jeg får læst og efterhånden har jeg en god forståelse for sammenhængende i teorierne, det hele hænger sammen. Jeg synes at jeg kan slappe bedre af og også se lidt tv om aftenen, i stedet for at sidde med næsen i litteraturen konstant.


Og så er der det der projekt med at blive sukkertrangen kvit....

I dag går jeg ind i min 3. dag uden sukker.
Ikke blot det hvide sukker med også; vingummi, lakrids, sodavand (også light), kage, chokolade, hvedebrød og saft (det er nu yderst sjældent jeg drikker den slags).

Og BAM i går blev jeg ramt af den ledeste hovedepine, helt sikkert fordi jeg er i gang med at afvænne kroppen med sukker.
Jeg har stadig hovedpine her i dag, men jeg er sikker på, at den går væk i morgen!! Selvom hovedpinen generer mig, så kan jeg allerede mærke hvordan væsken i min krop er ved at trække sig væk fra muskler og led.
Følelsen af at være vildt oppustet og hævet er ved at forsvinde ganske langsomt. Men det er da tankevækkende hvilke signaler kroppen sender til hjernen, bare for at få lidt sukker.


Så jeg kæmper fortsat mod min sukkeralkoholisme.

Og målet er:




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Powered By Blogger

Blog-arkiv