onsdag den 5. juni 2013

Udrensning vol. II (4.6.13)

Anden dag, udrensningen fortsætter. 
Da jeg endelig faldt i søvn i går, måske mest pga. rumlen i maven, gik det egentligt meget godt med at sove. 

Jeg var kun oppe en enkelt gang for at besøge toilettet. 

Vækkeuret var sat til kl 6.15, for der skulle jeg igen drikke saltvand - uf fy føj det smagte både grimt og bittert, fuldstændigt som i går aftes. Så en tandbørstning efterfølgende gjorde godt. 

Så i seng igen og jeg sov til ca 7.45. 

Den sidste omgang saltvand kunne jeg bare ikke få mig selv til ar drikke kl 8.15!

Siden kl 7.45 til ca 9 har jeg rendt frem og tilbage mellem stuen og "det lille hus".

Så et dejligt bad efterfulgt af, igen, et besøg på potten. 

Appetitten er ikke den store, så jeg spiste en nektarin ved 9 tiden. 

Her kl 10 står den på the og melon. Har sjovt nok ingen lyst til brød overhovedet. 
The'en er naturligvis uden sukker og melonen er en frøskindsmelon (eller futuro) en af mine favoritter. 

Og jeg er spændt på, hvornår maven bliver "normal" igen. For lige nu er der godt nok snak fra tarmene!

Jeg fik spist let frokost kl 12, det gjorde min mave godt. 

Leverudrensningen er foretaget!

Og denne type gør jeg aldrig igen. 
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Powered By Blogger

Blog-arkiv