lørdag den 22. juni 2013

Hvordan går det med ryggen?

Det går fremad, helt bestemt. 
For det første kan jeg klare mange dage uden smertestillende, men det er klart at jeg "holder" lidt længere med nogle piller i systemet. 

Helt almindelige dagligdags ting, som at handle lidt, lave mad, ordne vasketøj, gøre rent og rydde op begynder at blive lettere for mig. 
Hvis jeg dog lige indlægger små pauser, hvor jeg pga. smerter lige skal have en sidde- eller liggepause. 
Heldigvis kan pauserne være at sidde blødt, og ikke at ligge som det har været siden februar. 

Vi kan også igen have gæster og jeg hjælper med at lave mad. 
Vi planlægger, at de fleste ting kan laves tidligt og være klar til aftensmad tid. Så er vi begge to (min mand og jeg) også sammen om madlavningen, det et dejligt. 

Gåture er dog "no go" for mig, det er simpelthen alt for smertefuldt, hvis jeg ikke kan få pauser.

Jeg er rigtig glad for min træning i varmt vand og vil så gerne fortsætte efter sommerpausen. Så jeg håber, at min fys vil henvise mig til yderligere træning!

Efter jeg har startet vandtræningen, er det blevet lidt nemmere at klare de dagligdags gøremål herhjemme. Men arbejde, det kan jeg ikke endnu. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Powered By Blogger

Blog-arkiv