tirsdag den 28. maj 2013

Det tager tid!

Det går meget stille og roligt fremad med helingen af min diskusprolaps. 

Jeg har sluppet morfinen og det betyder at jeg kun, når jeg skal ud i verden, tager et par panodiler. 

Selvom jeg "kun" var på morfin i lidt mere end to uger, så satte det sine spor i kroppen, da jeg stoppede helt. 
Jeg fik migræne af morfinen, så der var ingen vej udenom. Væk med det møg fra min krop!
Og med masser af abstinenser, uro og sitren i kroppen, var det noget af en kamp af blive afgiftet! Men hvor der er vilje, er der vej!!

Jeg kan nu gå oppe i ca en time, før det bliver nødvendigt at lægge mig igen. 

Jeg tog derfor med familien en tur i IKEA i går aftes (jeg glemte lige det der med panodilerne) og når smerterne i benet blev for kraftige, så var der jo en masse skønne møbler jeg kunne lægge mig på!

I dag bliver missionen en gå tur. 

Og så skylder jeg en stor tak til min kropsterapeut, uden ham var jeg ikke nået hertil!

Og ikke mindst den store forståelse og accept fra min kære mand og mine børn!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Powered By Blogger

Blog-arkiv