onsdag den 27. februar 2013

Hvad er så effekten?

Flere har spurgt; hvorfor vegetar, er det så aldrig kød mere, kan man blive mæt, savner du kød?
Det er bare nogle af de ting, jeg er blevet spurgt om de seneste 3 uger.
Hjemme har vi talt om, at vi synes om, ikke at spise kød.

Jeg kan se, at min kropsfigur ændrer sig. Jeg bliver slankere - specielt i taljen og på maven. Jeg føler mig ikke oppustet, når jeg har spist.
Bukser som jeg ellers synes sad okay på mig, er pludselig blevet løse!!!
Et minus er dog at jeg snart skal købe et par nye BH'er. Men så længe "det følges ad" og maven er mindre end brysterne, så er det fint nok😊.

Jeg synes, at min hud er blevet mere klar og at de små urenheder, som jeg ellers lider af, de er simpelthen forsvundet.

En af fordelene er også, at vi her hjemme er lidt for hurtige til at købe færdig mad, fordi vi ikke - i perioder - får planlagt vores aftensmad.
Og jeg kan så løfte sløret for, at udvalget af vegetar fastfood er ret begrænset, så det sætter en hel naturlig begrænsning.

På nuværende tidspunkt savner jeg overhoved ikke kød af nogen art!! Selv i aftes hvor jeg deltog i et informationsmøde, blev der i pausen serveret sandwich, fandt jeg det lille fad til vegetarer.

Og vores forsøgsperiode på 1 måned bliver helt bestemt forlænget på ubestemt tid.

I aften ryger vi igen på rodfrugterne med div. tilbehør.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Powered By Blogger

Blog-arkiv