fredag den 8. februar 2013

7 dage - det er næsten helt guddommeligt!

7 dage!

Intet kød,så har jeg i hvertfald ikke været klar over det!!
Og da alle måltider er indtaget i hjemmet i de 7 dage, så er jeg ret så sikker på, at der ikke har sneget sig kød eller fisk ind i menuen!

I aften tager vi på Vegetar restaurant, jeg har store forventninger til noget lækkert mad, også forhåbninger om lidt inspiration.

I går bestod frokosten af en lækker kartoffelmad med purløg og tomat.

Jeg husker for omkring 10-12 år siden, hvor jeg også flirtede med at blive vegetar (og dette er en nu prøveperiode), der krævede min søn at få noget kød! Kan ikke lige huske hvorfor jeg (vi) ikke fortsatte med at droppe kødet.

Sønnen er nu vegetar på 5/6. år og kunne den dag i dag, ikke drømme om at spise noget med øjne!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Powered By Blogger

Blog-arkiv