onsdag den 31. august 2011

Jeg vil ha' FLERE!!!

Mig, store datter og søn.

Mine første Converse All Star købte jeg omkring 1986/87 de var lilla og jeg syntes selv at jeg var ret så smart.
Så fik jeg kæreste (der lidt ældre end jeg) og min stil blev mere klassisk, de lilla sko blev stillet bagerst i skabet og efter nogle år blev de foræret væk til daværende niece.
Mine to ældste børn har næsten ikke gået i andet de seneste 6-7 år, den yngste har fået sine første All Star for et halvt år siden.
Jeg har været fristet lææææææææææænge til et nyt par. Og i foråret (tidlig sommer) købte jeg et par klassiske sorte og nu vil jeg ha' FLERE! Jeg elsker at gå i mine All Stars - det er simpelthen for fedt!

Jeg vil ha' dem i røde, brune, blå, grønne, stribede og i læder!

Yngste datter, mig, ældste datter og søn.

1 kommentar:

Powered By Blogger

Blog-arkiv