onsdag den 27. juli 2011

tænk nu hvis.....

det er faktisk en sætning som min (vores) yngste datter ofte siger:

tænk nu hvis det i virkeligheden var dyrerne, der styrede verden, hvordan ville verden så se ud???
tænk nu hvis jorden bare er en lille bold som en kæmpe leger med...
og mange andre "tænk nu hvis" sætninger.

Måske ville verden se anderledes ud, hvis jeg i mit liv havde handlet anderledes - det er jo det satans ved de beslutninger som man tager gennem livet.

Hvis jeg ikke havde mødt min ex.mand, så havde jeg jo ikke min dejlige to voksne børn og ville jeg ha' været der i livet, hvor jeg mødte mit livs store kærlighed??

Ville jeg ha' mødt de skønne kvinder* som jeg bruger tid på (alt for lidt tid vel og mærket)?

Åhhh, hvor besværligt at få sådanne tanker.

I bund og grund, har rigtig mange af mine beslutninger i mit liv ikke været så meget velovervejet, jeg har fuldt strømmen og mærket efter, hvordan føles dette her?? Skal jeg gå til højre eller venstre? Og jeg har altid været heldig (og dygtig) og fået det jeg gerne ville ha'. Tænk engang!!

*PL, FL, Berit, Gitte D., Mette, Lone, Gitte N., Mette, Dorthe, Charlotte, Toni, Sussie, Trine, Lise-Mette, Theresa, Maria Louise, Merete, Christina, Anne oma. (sig endelig til hvis jeg har glemt dig!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Powered By Blogger

Blog-arkiv