fredag den 25. marts 2011

Snart - meget snart!!

Snart på rejse!!
Vi skal for første gang "ta' hul på sommeren" i april måned, og vi glæder os bare så meget.
Jeg har lavet min egen lille nedtælling til min kalender, så hver dag kan jeg se hvor mange dage, der er til jeg skal rejse!
Kufferterne skal pakkes dagen før - og i weekenden op til rejsen, skal jeg finde sommertøjet frem! Jeg har allerede købt en rigtig sommerkjole, den ligger bare og venter i skabet!
Jeg skal også på jagt efter en ny bikini! Hmm, hader de der spejerum, de får alle dellerne og appelsinhuden til at synes langt værre, end det måske i virkeligheden er.

I onsdags tog jeg lidt forskud på sommeren; jeg satte mig i haven, godt nok med et par tæpper i ryggen og på benene og nød solen mens alle børnene lå og sov sødt i deres vogne.
Det bliver en fantastisk sommer - og jeg vil nyde hvert et sekund!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Powered By Blogger

Blog-arkiv